2p

Az új év kezdete több területen változásokat eredményezett a Magyar Marketing Szövetségnél. A szervezet új honlappal és új irodával nyitotta az évet.

A friss honlap megújult grafikájára a tavaly év végén megjelent új hírlevél arculati elemeiből már lehetett következtetni. A honlap cserével az MMSZ célja az volt, hogy az átláthatóbb menüjével megfeleljen a mai digitális kor elvárásainak, reszponzivitásával bárhol, bármikor, bármilyen eszközzel elérhetővé váljon.

Az MMSZ célkitűzései között szerepel, - lépést tartva az állandó fejlődéssel -, hogy az új korszakhoz kapcsolódó új ismereteket átadja tagjainak, partnereinek, ezzel elősegítve naprakészségüket, szakmai sikereiket. Ehhez most az új weboldalán a tagok rendelkezésére bocsájt egy, a saját profiljuk létrehozására alkalmas felületet.  A honlap fejlesztést a Szövetség online marketing partnere, a Seethaler Consulting végezte.

Az új honlap nyújtotta tagi profil létrehozásának lehetősége csak egy a sok közül, amellyel az idei évben az MMSZ bővíteni kívánja szolgáltatásainak körét. Az elnökkel, Hinora Ferenccel készített év eleji interjúból az is kiderül, hogy a menedzserszemléletet kiterjesztve a Szövetségre a tagokból hogyan válik "ügyfél", hiszen a megújulásra képtelen nonprofit szervezetek nem maradhatnak életképesek. Fontos láttatni a tagokkal, hogy miért is érdemes a szervezethez tartozni, ezt többek közt a Szövetség kommunikációja javításával kívánja elérni.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!