1p

Elismerte hibáját a brit Marks and Spencer, és kampányban kért bocsánatot.

A Magyarországon is jelen levő brit kereskedelmi márka komoly baklövést követett el, amikor a DD, valamint annál nagyobb méretű melltartókért 2 font (kb. 624 forint) extrát számolt fel. Nagy-Britannia tradicionális ruházati termékeiről híres áruházlánca azzal magyarázta a döntést, hogy az előállítási és anyagköltségek a nagyobb termékeknél magasabbak, írta a Brandrepublic.com.

Nem számolt azonban a cég a dúskeblű hölgyek bosszújával. A többletköltségek miatt az érintettek országos akcióba kezdtek, a Facebook közösségi oldalon még egy csoport is létrejött, "Busts 4 Justice" (Igazságot a melleknek) néven. Az ellenkampány olyan jól sikerült, hogy az óriáscég végül meghátrált.

A vállalat egyévnyi heves tiltakozás után egész oldalas hirdetésben kért bocsánatot a brit vásárlóktól. Emellett csökkentette az érintett fehérneműk árát is. Hogy az extra publicitást saját javára fordítsa a társaság két hétig minden egyes melltartó árából elenged további 25 százalékot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!