Mészáros bejelentése: sok hűhó semmiért


Hétfőn délután a BÉT honlapján tették közzé a tulajdonosi bejelentéseket, mely alapján lényegében "házon belüli" tranzakciók miatt kellett három kereskedési napra is felfüggeszteni az Opimus-részvényekkel való kereskedést.

Tőzsdezárás előtt nem sokkal közzétette a bejelentését a BÉT honlapján az Opimus Nyrt. és a Konzum Nyrt. is, melyek alapján joggal mondhatjuk: sok hűhó semmiért. Miközben ugyanis a Konzum csak a hétfői kereskedési napra kérte a részvények kereskedésének felfüggesztését, addig az Opimus az árfolyamot esetlegesen befolyásoló bejelentés miatt már múlt hét csütörtökön kérte azt, így a részvényeikkel három napon keresztül nem lehetett kereskedni.

A közzétételek alapján ugyanis mindössze annyi történt, hogy az Opimus Nyrt.-ben korábban 14 százalékos tulajdonrészt szerző Konzum Management Kft. kiszállt a cégből, minden részvényét eladta. A vevő pedig nem volt más, mint a Konzum PE Magántőkealap. Vagyis lényegében cégcsoporton belüli részvénytranzakciónak lehettünk most szemtanúi.

A Konzum PE Magántőkealap volt az az egyik csoport, mely Leisztinger Tamás Hunguest Hotels részvényeit megvette.

mfor.hu



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.