3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ugyan még csak a szereplők válogatása kezdődött, de izgalmas lesz, mit hoz ki az RTL a megújított Való Világból.

Ahogy korábban beszámoltunk, idén is lesz Való Világ, ugyanakkor az elmúlt évek után jelentős változásra kell készülni. A ValóVilág ugyanis a világszinten is fogalomnak számító Big Brother alapjain indul újra. Az RTL közleménye szerint mostantól pedig szinte bárki jelentkezhet a valóságshow-ba, aki betöltötte a 18. életévét.

A ValóVilág márka eddig hét sikeres évadon van túl, míg a Big Brother két szériát könyvelhetett el Magyarországon. E kettő összefonódásából pedig a nézők egy teljesen megújult és új alapokra helyezett valóságshow-t láthatnak majd, ugyanis a Big Brother licenszére építkezve, ValóVilág márkanév alatt indul a reality.

Korábban a pletykák arról szóltak, hogy a TV2 újra "előveszi" a Big Brothert, és a valóságshow-val próbálják a nézettséget felrázni. Az RTL komolyan tartott ettől, így ezt megelőzendő vette meg állítólag a műsor jogait, és szorította ki a piacról a konkurenseket.

Igaz, a TV2 is megfricskázta a vetélytársát, történt ugyanis, hogy az egyik legsikeresebb sorozat, a Szulejmán folytatását elhappolták a vetélytárs elől. Az RTL Klub eddigi egyik legnézettebb sorozata olyan erős rajongótáborral bír, hogy két éve, amikor a csatorna szabadságra küldte a műsort, a rajongótábor valósággal nyomás alá helyezte a döntéshozókat, hogy mielőbb hozzák vissza a török szériát. Sőt, még tüntettek is az RTL székháza előtt. Törökországban a Szulejmán című sorozat folytatásaként elindított Muhteşem Yüzyıl: Kösem azaz Kösem szultána című filmből egyelőre egy évad ment le, de várhatóan itt is szép számmal bővülnek a részek számai, ami akár jelentős számú nézőt is átvihet az TV2-re.

Ez rá is férne a TV2-re, mert bár a vetélytárs számai is jócskán elmaradnak az őszi értékektől, nem sikerül látványosan csökkenteni a különbséget.

Milliárdos autócsodák

Összefoglalva az ötödik heti számokat a kereskedelmi célcsoportban (18-49-es korcsoport), főműsoridőben (19-23 óra között) a hét napból ezúttal hatot nyert meg az RTL Klub. A piacvezető csatorna műsorait átlagban a készüléket nézők átlagosan 17,1 százaléka követte, míg a TV2 esetében ugyanez a mutató 10,5 százalékos volt. Továbbra is remekel a Cool (6,7% SHR), megelőzte az azonos médiacsoporthoz tartozó riválisát, a F+-t (4,8% SHR). Tőlük messze leszakadva zárta a sort a DunaTV (3,7% SHR) és a Viasat3 (3,9% SHR).

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!