A Starbucks számára ez az első próbálkozás a filmek világában. Korábban már találkozhattunk a céggel a zeneiparban, ahol olyan zenészeket támogattak, mint Ray Charles vagy Prince. A kávékereskedő azonban most a mozitól és a DVD-k eladásától remél plusz bevételt.
"A filmek nagyon fontos részét képezik az úgynevezett szórakoztatási-stratégiának" - mondta Ken Lombard, a Starbucks Entertainment elnöke. "Az volt a tervünk, hogy a először a zeneiparba lépünk be, és csak az itt elért sikerek után törünk a filmek közé."
Hasonló együttműködésre számtalan példa volt már eddig is. A filmgyártók gyakran szövetkeznek olyan gyorsétterem-láncokkal, mint amilyen a McDonald's vagy a Burger King, hogy gyerekeknek szóló alkotásokat, vagy akciófilmeket reklámozzanak.
A film készítői azonban úgy vélték, a Starbucks-szal együttműködve hatékonyabban érhetik el célközönségüket. Szerintük a film leendő nézői közel azonosak a kávéforgalmazó fogyasztóival. Kasszasikert ugyan nem várnak a produkciótól, azonban nem lepődnének meg, ha az együttműködésnek köszönhetően nagyobb bevételt hozna a film.