4p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

Az utóbbi időben úgy tűnt, hogy a TV2 legalább a nagy költségvetésű produkcióival le tudja győzni az RTL Klubot. A Star Academy első adása azonban gyengécske számokat hozott.

Az utóbbi egy évben a TV2 két olyan műsorral is előállt, amelyre az RTL Klubnak nem volt válasza. Tavaly ősszel a Sztárban sztár az év legnézettebb produkciója volt, míg idén tavasszal a Nagy Duett ért el nagyon magas számokat. Miután úgy tűnt, a TV2 az őszi műsorrendbe „nagyon odatette magát”, és számos nagyobb költségvetésű produkcióval készült, komoly esély mutatkozott arra, hogy a csatorna felzárkózzon az RTL mögé.

Az első nagy dobásra a hétvégén került volna sor, ám a Star Academy döcögve indult. A műsor közönségátlaga ugyan jócskán meghaladta a TV2 esti számait, ám a fent emlegetett műsoroknak a nyomába sem ért. Külön fricska volt, hogy az RTL Klub szombat este egy csaknem húsz évvel ezelőtti filmmel verte meg a TV2 élő műsorral induló gigaprodukcióját, a Star Academy-t.


A tehetségkutató és valóságshow szerelemgyerekeként megálmodott műsornál a legnagyobb kérdőjelet éppen ez a kettőség adja, hiszen nem tiszta egyelőre a nézők – és talán a játékosok - számára sem, hogy mit is fogunk kapni. Egy valóságshowt, ahol megpróbálnak ugyan énekest faragni az elsőre inkább tehetségtelennek tűnő jelentkezőkből, és az alpári megnyilvánulások, meg a személyes konfliktusok mozgatják az eseményeket. Netán egy hagyományos tehetségkutatót, ahol menet közben eltitkolt drámákról, csalódásokról lebbentik majd fel a fátylat?

Az első adást a tévék előtt ülők 13,6 százaléka nézte, míg az RTL Klubon vetített Apád-anyád idejöjjön! című vígjáték 16,4 százalékos közönségarányt ért el. A TV2 műsora minden nap jelentkezni fog, és az Ezek megőrültek! erős felvezetőnek tűnik, de ha nem sikerül gyorsan helyére tenni a Star Academy-t, akkor komoly csalódást okozhat a műsor.

Mindez persze csak elsőre tűnik egyszerűnek, hiszen ahogy fent jeleztük, a műsorba került szereplők közül az első adások alapján nagyon kevés olyan játékos van, aki a hangjával képes lesz megragadni a nézőket. Ha pedig a valóságshow vonalat akarják erősíteni, akkor komoly vetélytárssal kell szembenéznie a TV2-nek. Az RTL II-n ugyanis szombaton elindult a Való Világ powered by Big Brother, amelyet mi csak VV-ként fogunk ezúttal is aposztrofálni. A reality pedig úgy tűnik, minden eddiginél mélyebben gázol, a faék egyszerűségű fiúktól és a részben szexipar környékéről érkező lányoktól nem filozofikus társalgásra kell majd számítani. A műsor egyébként a korábbi évadnál rosszabbul, de az RTL II átlagához képest sokkal jobban kezdett. 8,8 százalékos nézettséggel startolt el a műsor, amelynek a másnap később kezdődő összefoglalója 6,7 százalékos közönségarányt ért el.

A két nagy tévés csoport közötti küzdelem a héten folytatódik, hiszen ahogy fent jeleztük, a TV2-n elindul az Ezek megőrültek!, míg az RTL Klubon a Nyerő Páros augusztus 29-étől, hétköznaponként a Híradó után, 18.55-től lesz látható. Emiatt egyébként az Éjjel-nappal Budapest kicsit később, 20.10-től, míg a Barátok közt 21.25-től lesz látható.

A jövő hétvégén pedig az RTL Klub első nagy őszi műsora is képernyőre került, szeptember 3-án, szombaton 18.50-től debütál a Kicsi Óriások című tehetségmutató showműsor, melyben fiatal tehetségek mérik össze csapatként és egyénileg is tudásukat. Felkészülésükben sztár csapatkapitányok segédkeznek, produkcióikat pedig a Földes Eszter, Spáh Dávid és Geszti Péter alkotta zsűri pontozza majd.

Ami a mögöttünk hagyott hetet illeti, a 34. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban az RTL átlagos közönségaránya 17,5 százalékos volt, míg a TV2-t átlagosan a készülékek előtt ülők 10,1 százaléka nézte. A dobogó harmadik fokára a Cool (5,1% SHR) került, majd a Film+ (4% SHR) jött. A Viasat3 (3,6% SHR) tovább erősödött, míg a Duna TV (2,4% SHR) a kereskedelmi célcsoportban továbbra is gyenge volt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!