1p

Bár még csak egy hete van forgalomban, a vásárlóknál máris teljes sikert aratott a legnagyobb hazai hipermarketlánc új termékcsoportja, a Tesco Színes. A színesek árusításának forgalma minden várakozást felülmúlt, a cég újabb szállítmányokat rendelt a termékek beszállítóitól.

Az első heti összesítések szerint az új termékcsoportból a mélyhűtött nudli vitte a prímet. A vásárlók az akciós áruból nem kevesebb mint 19 tonnányit vittek haza. Ez egy teljes vasúti hűtőkocsi terhelésének felel meg.

A nagyfokú vásárlói érdeklődés miatt a következő hétvégére az áruházlánc megnövelte a beszállítóinak leadott rendeléseket. A Tesco Színes termékek részesedése a teljes forgalomból már a bevezetés hétvégéjén meghaladta a 8 százalékot.

Az árucsoport több mint ezerféle terméke alapvetően négy kategóriára oszlik: a friss árura, a csomagolt élelmiszerekre, a kozmetikumokra és a háztartási vegyi árura. A Tesco tervei szerint a vezető márkák minőségét elérő, de azoknál lényegesen olcsóbb sajátmárkás termékek részesedése a bevezetés végére elérheti a teljes forgalom 12 százalékát.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!