[ajanlo=170][igazitas=right/]Az ügynökségi költések, illetve bevételek - különböző mértékben az egyes eszközöket tekintve -, 25-45 százalékát teszik ki az összkiadásnak, mivel a hirdetők nagy része maga is végez ilyen tevékenységeket mindennapi marketingmunkája során - áll a Direkt Marketing Szövetség sajtóközleményében.
A Direkt Marketing Szövetség megbízásából a Szonda Ipsos végzi az első teljes körű hazai DM ágazathoz kapcsolódó kutatás lebonyolítását. A DM piac egészéről és ágazatairól várhatóak forgalmi adatok, valamint az egyes DM eszközök alkalmazásának mennyiségéről, hatékonyságáról és lakossági megítéléséről is információt lehet kapni. Olyan témakörök is górcső alá kerültek, mint a DM eszközök alkalmazása az egyes marketingcélokkal összhangban, az adatvédelmi kérdések, valamint a címlisták alkalmazásának lehetőségei.
A felmérésről készült tanulmányt 2006. november 8. és 10. között mutatják be a Golden Dove - II. Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia és DM verseny programjában.