Nagyon pörög itthon a Lada


Három hónap alatt 400 járművet értékesített a Lada Hungary Kft., amely a vásárlói érdeklődés hatására bővíti a hálózatát is.

Alig három hónap alatt több mint 400 Ladát adtak el Magyarországon, így az orosz járműgyártó magyar leányvállalata, a Lada Hungary Kft. két újabb márkakereskedést nyit - közölte a vállalat.

2015. decemberében kezdték meg a Lada - öt éve szünetelő - értékesítését az országban, kilenc helyen: Békéscsabán, Csornán, Debrecenben, Délpesten, Érden, Kecskeméten, Kiskunhalason, Óbudán és Pécsett.

Ezekkel a kocsikkal tért vissza a Lada

A közleményben Markó Zoltán, a leányvállalat projektigazgatója kifejtett, hogy folytatják a hálózatbővítést, a tervek szerint az év végére minden megyében lehet majd a járművet vásárolni. Az újbóli értékesítést bejelentő decemberi sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az idén ezer autó eladásával kalkuláltak. Fred van Putten, a Ladát gyártó Avtovaz export-igazgatója azt is elmondta, azért döntöttek az európai piaci megjelenés mellett, mivel ez a leginkább szabályozott piac. Valamennyi új modell már euró 6-os motorral szerelt és tartalmazza azokat a felszereléseket - például a keréknyomás mérőt - amelyek itt kötelezőek. A legolcsóbb modell ára hajszálnyival 2 millió forint alatt van.

A Lada 1971-ben jelent meg a magyar utakon. Pontos adat nincs, de több mint egymillió került a korábbi típusokból Magyarországra.

MTI



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.