1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar direkt marketing piac mérete 2008-ban 39,5 milliárd forint volt, 12 százalékkal több mint a megelőző évben - derült ki a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) és a Szonda Ipsos közös, évente készített piackutatásából.

A Magyar Reklámszövetség által közölt 2008-as hazai reklámköltésekben a direkt marketing részesedése 16,5 százalékra emelkedett. Ezzel a televízió és a sajtó után, a harmadik legnagyobb részarányt képviseli, emellett ismét a második legdinamikusabban fejlődő terület.

A telemarketing és az adatbázis menedzsment alágazatok erősödtek a legnagyobb mértékben 2008-ban, olvasható a DMSZ közleményében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!