2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Éves árbevételük három százalékát fordítják marketingre a magyarországi cégek a Magyar Marketing Szövetség kutatása szerint, ami megfelel a nemzetközi átlagnak, de Magyarországon a nagy társaságok többet, míg a kisebbek jóval kevesebbet költenek az átlagnál.

A kutatás eredményeit ismertető keddi budapesti sajtótájékoztatón Kozák Ákos, a szövetség elnöke elmondta: a megkérdezett cégek 91 százalékánál van marketingtevékenység, de csak kétharmaduk működtet külön marketingszervezetet.

Ahol van marketingszervezet, ott az a felső vezetőhöz tartozik, ennek ellenére - hangsúlyozta Kozák Ákos - a marketing nem kapja meg a méltó helyét a cégeknél, illetve a gazdaságban.

A mintában szereplő 35 cég 62 százalékában egy-három fős volt a marketingszervezet, egyötödében négy-hat főből állt. A cégek 58 százaléka készít formalizált éves marketing tervet.

Simon András a Magyar Marketing Szövetség alelnöke a kutatás azon részét ismertette, amely  a szakmai szervezet ismertsége iránt érdeklődött. A megkérdezettek 87 százaléka ismerte a szövetséget. Az alelnök arról is beszélt, hogy a marketing rég kinőtte hagyományos kereteit, amikor is híd egy termék vagy szolgáltatás és a vásárló között. Ma a politikai, az ország, sőt a család marketingje is bevett fogalom a szakmában.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!