Niki Lauda visszatér a légiiparba


Egy üzleti és VIP-utasok szállítására szakosodott cég felvásárlásával visszatér a légiiparba Niki Lauda volt Forma-1-es versenyző, az egykori Lauda Air alapítója - írta a ch-aviation légiközlekedési szaklap.

A Mercedes Forma-1-es csapat ügyvezetője az Amira Airt vásárolta meg Ronny Pecik tulajdonostól, de az üzlet értékét és annak egyéb részleteit nem közölték. A 2004-ben alapított Amira Air 14 darab, üzleti utasok igényeinek kifejlesztett repülőgépet üzemeltet.

Niki Lauda 1985-ben lépett be a légiiparba a Lauda Air megalapításával, amely először menetrend szerinti európai, majd a 90-es évektől hosszú távú járatokat üzemeltetett, majd 2000-ben eladta a céget az Austrian Airlines-nak, akik 2005-ben beolvasztották a járatokat saját hálózatukba. Három évvel később alapította meg a most is üzemelő Fly Nikit, amely charter járatokat üzemeltet. Niki Lauda 2013-ban a Forma-1 miatt kiszállt a légitársaságból.

Ezzel a kocsival vernék a Teslát

MTI



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.