1p

A napi egy járat mellett további heti hármat állít be Moszkva és Budapest között az Aeroflot. A legnagyobb orosz légitársaság a lépéssel gyorsításra kényszeríti a Malévet, amely fő tulajdonosán keresztül az orosz piacról érkező utasok számának növelését tervezi, írja a Világgazdaság.

Az Aeroflot – mely szeptembertől csak a  mostaninál nagyobb, A320-as repülőgépet üzemeltet a Budapest-Moszkva útvonalon – számára jól jönne a bővítés nyomán remélt pluszbevétel, ugyanis javítani kellene a tavalyi igen rossz pénzügyi eredményt.

A térségünket érintő másik fontos fejlemény a társasággal kapcsolatban, hogy az Aeroflot Cargo gazdaságtalan működésre hivatkozva egyelőre nem nyitja meg eszéki regionális központját. A fennakadás oka, hogy az orosz cég ez év májusában úgy döntött, jelenleg nem kifizetődő, hogy Eszékről üresen térjenek vissza a gépek a moszkvai Seremetyjevóra.

A vállalat elsősorban kínai megrendelőkkel kötött szerződése alapján szállítana ázsiai országokból Eszékre, ahonnan kamionokkal látnák el Dél-Magyarország, Szerbia, Horvátország és Bosznia-Hercegovina kínai kereskedőit, piacait és üzleteit olcsó áruval, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!