1p

Az európai és kínai értékesítési sikereknek köszönhetően az amerikai eladások csökkenése ellenére is növelte májusban forgalmát a BMW csoport.

A BMW csoport májusban az egy évvel korábbinál 5,3 százalékkal több, 198 ezer autót értékesített világszerte, a BMW márka pedig 5,6 százalékkal többet, 168 ezret - jelentette be pénteken Ian Robertson, a csoport értékesítési igazgatója, megjegyezve, hogy az eladások a terveknek megfelelően nyereségesen és folyamatosan növekednek.

A prémium kategória ranglistáját májusban is a Daimler konszern Mercedes-Benz márkája vezette 170 ezres értékesítéssel, míg a harmadik helyen a BMW mögött az Audi állt 164 ezres eladással.

Európában a BMW csoport 11,9 százalékkal, Németországban pedig több, mint 14 százalékkal növelte eladásait májusban. Az újonnan bevezetett hibrid modellek részben az értékesítési kedvezményeknek köszönhetően kedvező piaci fogadtatásra találtak - mondta az értékesítési igazgató.

Kínában a BMW eladásai 7,1 százalékkal nőttek májusban, az Egyesült Államokban viszont 8,8 százalékkal csökkentek.  A január-májusi periódusban a BMW csoport 5 százalékkal 935 ezerre, a BMW márka 5 százalékkal 797 ezerre növelte eladásait.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!