Ők építik 9 milliárdért a hódmezővásárhelyi tram-traint, 2019-re lehet kész


Július 25-én szignózták a felek a szerződést.

A közbeszerzési hatóság dokumentumai közé töltötték fel az aláírt szerződést, melyet a NIF Zrt. a szerencsés kivitelezőkkel kötött. A hódmezővásárhelyi traim-traint a Strabag Vasútépítő Kft. és a Belfry PE Kft. (korábban TRSZ Gyenge és ERős Áramú Hálózatépítő Kft.) fogja megépíteni a szerződésben rögzített 8,9 milliárd forintért, amiért a következő feladatokat kell ellátnia:

  • Közútfejlesztési tervezési és kivitelezési feladatokat,
  • Vasútfejlesztési tervezési és kivitelezési feladatokat,
  • Vasúti biztosítóberendezés, távközlési, illetve erősáramú tervezési és kivitelezési munkák,
  • Lesznek párhuzamosan megvalósuló projektek is, pl a Szeged-Rendező pályaudvaron járműtelepet kell kiépíteni az új járművek számára,
(Fotó: MTI)

A fentiek keretén belül Hódmezővásárhelyen 3,3 km hosszan egyvágányú városi villamosvonal épül ki 5 megállóhellyel és 1 végállomással, Szegeden villamosvonal épül a Rókus megállóhely és a 135 számú vasútvonal között.

A szerződés értelmében a feladatokat a hatályba lépéstől számított 20 hónapon belül kell majd megcsinálnia a nyertes vállalkozóknak. Ez azt jelenti, hogy jó esetben 2019 első felére készülhet el a projekt.

Mivel nagyvolumenű, összetett munkákról van szó, alvállalkozókat is bevonnak. A Strabag Vasútépítő zömében saját társcégeit hívta be:

  • Strabag-MML Kft.,
  • Strabag Építő Kft.,
  • Strabag Rail GmbH.,
  • a Roden Kft.,
  • valamint a FŐMTERV Zrt. fog segíteni.

A Belfry PE Kft. két alvállalkozót nevezett meg:

  • a Dunagép Zrt.-t,
  • és a pro MONTEL Zrt.-t.

mfor.hu


Olvasta már?



hirdetés
Jövő márciusra eladhatják a Bálnát TarlósékJövő márciusra eladhatják a Bálnát Tarlósék

Jövő hét szerdán tárgyalja a javaslatot a fővárosi közgyűlés.

.
hirdetés
elrejt
 
.