3p

EUfonika márkanév alatt mostantól új, kedvező árú telefonszolgáltatást kínál a romániai ügyfeleknek a Combridge, a Magyar Telekom Romániában bejegyzett leányvállalata.

A rendkívül nagy érdeklődéssel kísért tájékoztatón a román és magyar sajtó képviselői megismerkedhettek az új, EUfonika márkanevet viselő szolgáltatással. Elhangzott: Magyarország vezető távközlési szolgáltatója - a 2005. novemberi bulgáriai akvizíciót követően - a délkelet-európai régió újabb piacán jelenik meg innovatív és dinamikus alternatív szolgáltatóként.

Csenteri Levente vezérigazgató az MTI-nek elmondta: a cég néhány hónappal ezelőtt olyan összekapcsolási szerződést írt alá a hagyományos vezetékes távközlési szolgáltatóval, a Romtelecommal, amelynek értelmében a Romtelecom hálózatát használva jut el a Combridge szolgáltatása az ügyfelekhez. Az üzleti modell a "hívásonkénti szolgáltató választó" szolgáltatás (call by call). Ez lehetővé teszi a Romtelecom vezetékes lakossági és üzleti előfizetői számára, hogy 20 százalékot a belföldi távolsági, 40 százalékot pedig a nemzetközi hívásaikon spórolhassanak meg.

Az előfizetőnek csak az ingyenes 0800 88 1688 számot kell hívnia, és az EUfonika telefonos ügyfélszolgálatánál máris megrendelheti a szolgáltatást. Az ezt követő szerződéskötés után az 1688 előhívószám beütésével telefonálhat anélkül, hogy bármiféle kapcsolási vagy havi előfizetési díjat kellene fizetnie.

Az új szolgáltatás hasznosítja a romániai távközlési piac liberalizációjából származó előnyöket. Kedvező árait az IP (Internet Protocol) alapú új generációs hálózat (NGN, Next Generation Network) technológiának és egy innovatív üzleti modellnek köszönheti - mondták a tájékoztatón. Az újfajta telefonálási lehetőség mindenki számára elérhető lesz, az igénylők számára román, angol és magyar nyelvű ügyfélszolgálatot tart fenn a cég.

Csenteri Levente az MTI kérdésére elmondta: a Combridge (amely a Magyar Telecom száz százalékos tulajdonában van) négy éve van jelen a romániai piacon. Eddig kissé árnyékban volt - tette hozzá -, tevékenysége nemzetközi nagykereskedelmi adatátviteli és internet-szolgáltatásokra korlátozódott. Ilyen értelemben most minőségi változást jelent az új lakossági szolgáltatás.

Az MTI kérdésére a vezérigazgató közölte, hogy jelen pillanatban e téren nincs országos méretű versenytársa a Combridge-nek Romániában. Az új szolgáltatás révén a vállalat a romániai piac 15-40 százalékát reméli megszerezni. Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Vezetékes Szolgáltatások vezérigazgató-helyettese a tájékoztatón úgy fogalmazott: az EUfonikával elősegíthetik a romániai fogyasztók előnyére szolgáló szabadpiaci versenyt Romániában.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!