1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Olvasóink többségét bosszantják a filmekben feltűnő bújtatott reklámok. A Menedzsment Fórum által feltett kérdésre - amely két héten keresztül volt elérhető - 1589 válasz érkezett.

Mint azt korábban megírtuk, a Brandchannel tanácsadó cég termékelhelyezésekkel foglalkozó üzletága idén a Pepsi és a Mountain Dew gyártójának adta a szakmai "Oscart", miután az az amerikai filmek toplistás alkotásainak egyötödében szerepeltette termékeit. A hírrel kapcsolatban a Menedzsment Fórum megkérdezte olvasói véleményét a filmekben feltűnő bújtatott reklámokról. A kérdésre, amely két hétig volt elérhető, összesen 1589 válasz érkezett.


A válaszadók többségét, 66 százalékát (1052 szavazat) idegesíti, míg 22 százalékát (351 szavazat) hidegen hagyja a bújtatott reklám. Az ilyen típusú hirdetések szempontjából összesen 186-an szavaztak kedvezőbben, ebből 159 válaszadó (10 százalék) szerint a reklámok ezen formája életszagúbbá teszi a filmeket, míg 27 olvasó (2 százalék) egyenesen szereti a filmekbe bújtatott reklámokat, mivel azok tippeket adnak a vásárlásokhoz.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!