1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A televíziós és egyéb reklámpiacot a tavaszi és őszi kettős csúcs jellemzi. A legkeresettebbek az április-május, és az október-november hónapok, számol be a Napi Gazdaság.

A fenti hónapokban a reklámköltés az év többi hónapjához képest közel háromszoros, még a decemberit is meghaladja. A novemberi hónap a legerősebb reklámköltés szempontjából. A Tv2 tavaly az első három hónapban 4,9 milliárd forintot, míg az utolsó hónapban több mint 8 milliárd forintot zsebelt be reklámokból.

A legnagyobb televíziós hirdetők (háztartás-vegyipar, telekommunikáció, szépségápolás, élelmiszeripar) szinte egész évben hirdetnek, de a kiemelt időszakokban ők is gyakorítják hirdetéseiket. A gyógyhatású készítmények reklámjai az őszi-téli, a pénzintézetek és az autóipari hirdetések pedig a tavaszi-őszi időszakban gyakoriak.

A karácsonyi szezonban előtérbe kerülnek a tartós fogyasztási cikkek reklámjai, mellettük a prémium fmcg (fast moving consumer goods) fogyasztási cikkek is megjelennek, írja a Napi Gazdaság.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Decemberben a plázák nem költenek reklámra
Az alkohol- és dohánycégek költik a legtöbbet BTL-re hazánkban
A távközlés vezeti a hazai reklámköltési toplistát

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!