1p

Egyre többen vannak, akiknek az internetes vásárlás már nem valami különlegesség, hanem ugyanúgy a hétköznapi élet része, mint a bevásárlás a sarki zöldségesnél. A megváltozott helyzethez természetesen az e-kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell.

A legtöbb ember nem szereti az áruház és a labirintus vegyítését. Hiba volna azt gondolni, hogy az interneten más volna a helyzet. Számos vizsgálat megerősítette, hogy a vásárlók az ismerős és állandó felületet, a világos, egyértelmű navigációt szeretik. Ma már kevesen vannak, akik hajlandók a kísérleti nyúl szerepét eljátszani, az e-kereskedelmi oldalak tervezői nem követhetnek el alapvető hibákat.Az internetes vásárlók villámgyorsan megszeretik és megkövetelik a vásárlást kényelmesebbé vevő megoldásokat. A kisebb boltok is kénytelenek gyorsan követni és utánozni a legnagyobbak egyre újabb találmányait.

Az e-kereskedőknek ezek után nincs más dolguk, mint felkészülni a következőmegmérettetésre, az idei ünnepi szezonra. A szakértők egyetértenek abban, hogy a nyomott politikai és gazdasági hangulat ellenére is az e-kereskedelemben most várható az idei aratás.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!