1p

Visszakanyarodik a hatvanas években használt szlogenjéhez a legnagyobb amerikai konzervgyártó cég, és a Beanz Meanz Heinz nyomán a jövőben beans helyett beanz lesz minden babkonzervjén.

Ötmillió fontba kerül majd a Heinznek, hogy kicserélje a bab nevét a dobozokon. Legendás logóját 76 év után most először módosítja az óriáscég. A Heinz Baked Beans márkanéven futó étel kimondottan angolszász eledel, és a névváltást a brit fogyasztói ízlésvilághoz való igazodással magyarázza a cégvezetés. A népszerű és tréfás, 'retró' Beanz Meanz Heinz szlogenhez való visszanyúlás a Heinz tájékoztatása szerint Maurice Drake igazgató kocsmai tartózkodása során alakult ki.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!