1p

A Budapest Bank termékének tavaszi akciója a futball világbajnokság köré épül.

A pénzintézet május 6-án induló tévékampányával debütál az új szpot, amelyben a futball világbajnokság kapcsán népszerűsíti a Privát Kölcsön tavaszi akcióját a vállalat. A reklámfilm azoknak a futballrajongóknak és családjuknak szól, akiknek az élete a világbajnokság alatt csak a futball körül zajlik.

A kreatív anyag kivitelezésében dramatizálja ezt az életmódot. Főhősünk a bankfiókba lép, hogy Privát Kölcsönt vegyen fel. Ám míg odaér az ügyintézőhőz a futball lázában különböző víziói lesznek. A biztonsági őr futballbíróvá, a kordon futballkapuvá alakul át. A bank ezzel a filmmel kívánja bevezetni új, egyedi stilusú animációs világát. a Kampány célja az értékesítés drasztikus emelése a kampányidőszakban, termék és bankismertség növelése. A kampány a mai naptól látható a TV csatornákon, ezenkívül a kommunikáció POS plakát, leaflet, DM levél, attrap igénybevételével folyik.

A kreatív anyagokat az Adcom Red Cell készítette, a médiatervezést és –vásárlást a MediaInsight intézte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!