1p

Egyelőre nem bizonyul hatékony reklámfelületnek a mobiltelefon, a felnőttek 6,9 százaléka vásárol mobiltelefonos videóhirdetés miatt, szöveges reklám nyomán pedig mindössze 6,4 százalék - derül ki egy friss elemzésből.

A fiatalabb korosztály körében valamivel jobb a helyzet, ám ez esetben is inkább a szöveges üzenetek által kapott információk sarkallják vásárlásra a fogyasztókat. A BIGresearch felmérésében válaszoló 18-24 évesek 15,9 szézaléka nyilatkozott úgy, hogy sms üzenet miatt vett meg egy bizonyos terméket, 14,2 százalék pedig a mobiltelefonján látott mozgóképes hirdetés hatására vásárolt.

Egy korábbi felmérés megállapította, hogy a globális reklámtortán belül az újságok bevételei növekedtek, a rádió szerepe viszont csökkent tavalyhoz képest. A lapok reklámbevételeiben egyre nagyobb szerepet játszik az internet, az újságok világhálós kiadványainak száma 2003 óta bő felével növekedett.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!