1p

A hordozható mp3-lejátszóiról ismert Apple bejelentette, hogy eddigi gyakorlatával ellentétben reklámhelyeket alakít ki iTunes szolgáltatásának weblapján. Egyesek szerint a következő lépés az lehet, hogy a cég az iPodokon is hirdetéseket fog sugározni.

A döntés biztosan tetszik a reklámozó cégeknek, amelyeknek elemi érdeke, hogy üzenetüket eljuttassák a szolgáltatás sokmilliónyi elkötelezett hívéhez. A felhasználók szemszögéből azonban kevésbé tűnik üdvösnek a változtatás, hiszen sokan éppen a hirdetésmentes környezet miatt választják a szolgáltatást - írja az Advertising Age. A cég részben ezért döntött úgy, hogy a weboldalnak csak egy kis, félreeső részére enged reklámokat, ahol feltehetően kevéssé fogja zavarni a felhasználókat.

Kényszerhelyzet

Steve Jobs, az Apple vezére korábban már elmondta, hogy támogatja az iPodokra sugárzott műsorokban (podcastekben) való reklámozás ötletét, így a mostani vizuális hirdetési újítás nem túl meglepő döntés. Másfelől az Apple kényszerhelyzetben is van, mivel a hasonló vállalatok, melyek már régebb óta biztosítanak hirdetési felületet, ingyen kínálhatják felhasználóiknak szolgáltatásaikat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!