1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Akár 30 százalékkal is nőhet jövőre a romániai hirdetési piac, írja a Capital című gazdasági lap. A gyors piacbővülést az erőteljesen növekvő fogyasztással, a helyi vállalkozók versenyben maradásával magyarázza a lap.

A nagy növekedés dacára is a piac mérete a Media Direction nevű kutatócég szerint a jövő év végére mindössze 280 millió euró körül lesz, amely összegből 175 millióval a televízió részesedik majd, a nyomtatott sajtónak 55 milliós lehet a része. Az interneten hirdetők is elkölthetnek Romániában jövőre több mint 2 millió eurót.

Elsősorban a háztartási berendezések hirdetései és a gépkocsi-hirdetések viszik a piacot, majd az élelmiszerek és élelmiszerkiegészítők, illetve a tisztítószerek hirdetései követik ezeket. A 28-30 százalékos piacnövekedés azt is jelenti, hogy a hirdetési tarifák is megugranak, elsősorban a televízióknál, ahol a kereslet meghaladja a kínálatot.

MTI/Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Az Erste viheti a legnagyobb román bankot
Romániában tovább erősít a Tuborg
Romániában terjeszkedik a Metro-csoport

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!