A Tesco elsőnek a lonodni Milton Keynes boltjában fogja tesztelni a koncepciót, ha sikeres, akkor kiterjeszti az összes brit Tesco Extra üzletre is. A létrehozandó részleget nem koncesszióban, hanem önállóan fogja üzemeltetni az áruház, de csak Apple számítógépeket és egyéb a cég által gyártott kiegészítőket kínálnak majd ott, írja a brandrepulic.com
A vállalkozás az Apple stratégiájára épül, mely a kizárólagos forgalmazáson nyugszik, és a cég azon bejelentését követi, miszerint a közeljövőben rohamosan növelni fogják a kiskeresdelmi tevékenységüket. A cég jelenleg 135 outlettel rendelkezik világszerte, melyhez idén további 40 nyitását tervezik.
Ami az Applenek a régiónkban történő terjeszkedését illeti, egyelőre viszonylag lassan halad. A vállalat tavaly nyáron Budapesten nyitotta meg Közép-Európa első hivatalos Apple Centerét. Az Andrássy úti központ létrejöttét leginkább annak köszönheti, hogy a cég Magyarországon mintegy háromszor akkora növekedési ütemet ért el a számítógépek eladása terén, mint az amúgy igen dinamikusan növekvő anyacég.
Kapcsolódó anyagok:
Lemond az agresszív terjeszkedésről a Tesco
Legbefolyásosabb márkák: Google, Apple, Skype