1p

Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti. Az MTVA tenderen választotta ki partnerét akivel 2007-2011 között már dolgozott együtt.

A Hirado.hu és Telesport.hu mellett a most indult televíziós és rádiós márkákat összefogó Mediaklikk.hu, valamint  a weboldalak mobil verziói, applikációi (Hiradó, Forma-1, A Dal applikációk) is a portfólió részét képezik.  

Péli Árpád az Evomedia ügyvezetője kiemelte, hogy „az idei exkluzív sport tartalmak mint a Téli Olimpia és a Foci-VB (amiknek online közvetítési joga a közmédiáé) szponzorációs és videó-hirdetési szempontból kiemelten értékes az Evomedia számára. Emellett az Evomedia meglévő videó-hirdetési kapacitását jól kiegészíti a havi több millió videó nézéssel rendelkező MTV Videótár is.”

2014-ben továbbra is az Evomedia képviseli a Viasat csoport online felületeinek és mobil applikációjának értékesítését. A folyamatosan növekvő nézettségű Viasat Playen visszanézhető sorozatok és Viasat gyártású műsorok környezetében szponzorációs és online videó-hirdetések állnak a hirdetők rendelkezésére.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!