Star Wars: megvan a 2 milliárd


A legtöbb mozis bevételt hozó cím ugyan messze van, de immár minden idők harmadik helyére került a Star Wars hetedik része. A film valószínűleg elérte a 2 milliárd dolláros árbevételt.

A boxofficemojo.com csütörtöki számadatai alapján világszerte csupán 5 millió dollár hiányzott a lélektani 2 milliárd dolláros bevételhez a Star Wars - Az ébredő Erő című filmnek. Ezt pedig pénteken jó eséllyel teljesítette, így a filmtörténet harmadik darabja lett, amely elérte ezt az összeget. Korábban az Avatar (összesen 2,78 milliárd bevétel) és a Titanic (2,18 milliárd) tudta ezt a szintet túlszárnyalni.

Amerikában minden a Star Warsról szól 

Abban mindenki egyetért, hogy a Titanic második helye hamarosan a múlté lesz, és a Star Wars film bevételben megelőzi a romantikus moziét. Abban viszont már megoszlik a szakértők álláspontja, hogy nyárra a Csillagok háborúja vagy az Avatar áll majd a ranglista élén. Számos érv szól amellett, hogy a jedi lovagok átvehetik a vezetést, hiszen eddig számos rekordot megdöntöttek, többek között minden idők legnagyobb amerikai mozis bevételét érték el, hiszen a tengerentúlon már 900 millió dollárt költöttek rá a nézők. Az immár 54 napja vetített film 20 nap után haladta meg az Avatar korábbi 760 milliós rekordját.

Ami az első milliárdos mérföldkövet illeti ebben is a Csillagok Háborúja film immár a csúcstartó, ezt 12 nap alatt teljesítette a sci-fi. A korábbi csúcstartó, a Jurassic World, 13 nap alatt hozott egymilliárd dollárt meghaladó bevételt úgy, hogy a dinoszauruszos mozi a kínai piacon is az amerikai bemutatóval egy időben mutatkozott be. A Star Wars-t ugyanakkor a kínai újév miatt csak januárban kezdték el a Távol-Keleten vetíteni, és az első hétvégén elért 33 millió dolláros bevételével Az ébredő Erő című film Kínában rögtön rekordot állított fel.

A látványos számok ellenére is szólnak ugyanakkor érvek az ellen, hogy a Star Wars lesz minden idők legnagyobb mozis bevételét elérő filmje. A kezdeti óriási lendület után ugyanis az utóbbi hetekben látványosan lassult a film bevételeinek bővülése. Hétről-hétre egyre kevesebb pénzt hoz a film, ami persze természetesnek tekinthető, itt inkább az ütem az ami kérdőjeleket vet fel. A másik figyelmeztető jelzés, hogy az USA-ban ugyan elsöprő siker Az ébredő erő, ám az elképesztő amerikai számokhoz képest világszerte kicsit visszafogottabb az érdeklődés. Természetesen ez relatív hiszen az USA-n kívül így is 1,1 milliárd dollárnál tart, amit korábban a már említett két csúcstartó film mellett csupán a Halálos iramban (Furius) hetedik része ért el.

Látva a karácsony előtti bemutató sikerét a Disney a jövő nyárra tervezett 8. részt elhalasztotta, és azt csak 2017 decemberében fogják műsorra tűzni. Ez ugyanakkor több más filmstúdiót is arra ösztönzött, hogy az eredetileg az év végére tervezett bemutatót más időpontra tegyék. A Disney mindenesetre sok bőrt le fog még húzni a Star Wars-ról, hiszen a Rogue One idén december 16-án kerül a mozikba, és ez lesz a sorozaton kívüli első önálló cselekményű film, amelyet egy évre rá a Star Wars nyolcadik epizódja követ majd. 2018-ban a mozikba kerül egy Han Solo ifjúkoráról szóló film, 2019-ben pedig a Csillagok háborúja 9. epizódja.

mfor.hu




Hirdetés


Telefont keres? Vezeték nélküli készülékek széles választékban! Írószerek, papír, irodatechnika, nyomtató kellékek. Nézzen szét az mfor.hu irodaszer áruházában!

További ajánlataink:
Másolópapírok, borítékok, Etikettcímkék, Nyomtatási kellékanyagok, Iratrendezők, Gyorsfűzők, Írószerek, Higiéniai termékek

.
Primalak

Folyamatosan keresünk több éves tapasztalattal rendelkező ingatlan tanácsadó munkatársakat!

Ha úgy szeretnél együtt dolgozni az ingatlanpiacon közel 15 éve sikeres vezető kollégáinkkal, hogy közben a jutalék jelentős része is Nálad marad, fényképes önéletrajzzal jelentkezz a iroda@primalak.hu e-mail címen, vagy lépj kapcsolatba velünk telefonon, a 06-30-839-3762-es számon!

hirdetés
Ingatlanpiac: meddig tart a nyár?Ingatlanpiac: meddig tart a nyár?

Az ingatlanpiaci ciklusok jellemzően hosszúak és nagy a tehetetlenségük.

.
hirdetés
elrejt
 
.