1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre nő a közösségi oldalak hirdetési költése, ahogyan a marketingesek egyre kényelmesebb eszközöket használnak és egyre nagyobb az ügyfelek elégedettsége. A keresések, az online forgalmak, a videó és nemzetközi fejlesztések a kulcsterületek, amelyekre 2007-ben figyelni kell - figyelmeztet az emarketer.com.

A folyamatos emelkedéshez a közösségi oldalaknak fejlesztenie kell, hogy jobb eszközeik legyenek a mérési eredmények kidolgozásában - áll a közösségi oldalakról szóló marketing jelentésben, amely a múlt és a jövő trendjeit mérte fel ezen a gyorsan fejlődő új területen.

Néhány trendet már feljegyzett az eMarketer legutóbbi jelentésében (Közösségi oldalak marketingje: néhány MySpace kifaragása), amely szerint sokkal jelentősebb volt a fejlődés a vártnál. Jóllehet a költés egyre gyorsabb ütemű, de a hálózatok csak kis része fejlett. Bár a közösségi oldalak egyre nagyobb részt képviselnek a vásárlásban és az eladásban, a gyors növekedés problémákat is rejt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!