2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Új tulajdonosa van a Rádió 1-nek, miután pénzügyi befektetők megvették a társaságot a francia Lagardére Csoporttól. A pénzügyi befektetőkből álló új tulajdonosi konzorciumot dr. Erdélyi Krisztián, a Rádió 1 jelenlegi ügyvezetője és Márton Dávid, a Rádió 1 egykori alapítója irányítja.

Az eddig a Lagardére Csoport tulajdonában lévő vállalat mostantól megváltozott tulajdonosi háttérrel működik tovább. A francia tulajdonost magyar pénzügyi befektetők vásárolták ki, áll a Rádió 1 közleményében. A konzorciumot a rádióhoz szorosan kötődő két szakember irányítja, és a 11 helyi tagrádióból álló hálózatot fenntartó társaság operatív vezetését is a két szakember közösen végzi majd. A Rádió 1 vezetőségébe visszatérő Márton Dávid és a jelenlegi ügyvezető, dr. Erdélyi Krisztián bejelentette, hogy a cég profilja nem változik, de a vállalat nyit az új média felé, és nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a Rádió 1 brand értékeinek erősítésére és a pénzügyi racionalizálásra.

A Rádió 1-et alapító Márton Dávid a megalakulástól 10 éven keresztül vezette a céget, míg Erdélyi Krisztián 2000-től pénzügyi igazgatóként, majd 2004-től operatív igazgatóként, két éve pedig ügyvezető igazgatóként dolgozott a Rádió 1-nél. Erdélyi és Márton vezetői pozíciója folyamatosságot biztosít a vállalat életében, a váltás viszont egyben lehetőséget is teremt a működés továbbfejlesztésére.

A társaság vezetői bejelentették, hogy az állomások profiljában sem a hallgatók, sem pedig a partnerek nem érzékelnek majd változást: a Rádió 1 továbbra is a fiatal felnöttek kedvelt csatornája marad, a budapesti és helyi reklámidő-értékesítést továbbra is saját kereskedelmi apparátus végzi. Mindemellett az új vezetőség az új média irányába tervezi tovább bővíteni a rádió tevékenységét, és az eddigieknél nagyobb hangsúlyt fektet a Rádió 1 brand értékeinek erősítésére és a költségvetési racionalizálásra, a költséghatékonyság fokozására.

A vállalat piaci helyzetére jellemző, hogy a legfrissebb adatok szerint a Rádió 1 Budapesten a 40 év alattiak körében a leghallgatottabb helyi rádió, a jelentősebb városokban (Békéscsaba, Budapest, Debrecen, Eger, Győr, Pécs, Székesfehérvár, Veszprém) pedig a 30 év alatti lakosság tekintetében vezeti a hallgatottsági listát.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!