1p

Ügynökséget vált az Egyesült Államokban a gyorsétteremlánc.

A Burger King kreatív megbízását mostantól a Young & Rubicam helyett a Crispin Porter + Bogusky ügynökség kezeli az USÁ-ban.

A gyorsétterem-hálózat évente 350 millió dollárt költ reklámra. A Y&R képviselője szerint a Burger King irányt változtatott, s bár nem velük kívánják megvalósítani az új terveket, sok sikert kívánnak a jövőben.

A Crispin ügynökség korábban a BMW Mini és Ikea számára készített sikeres kampányokat, így a Burger King marketing igazgatója bízik a sikeres együttműködésben.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!