1p

A Lowe GGK készítette a Szerencsejáték Rt. részére az Ötöslottó legújabb imázskampányát, amely szakított a korábbi, konzervatív kommunikációs vonallal és egy újfajta, fiatalosabb lendületet adott a márkának.

A háromféle reklám a televíziós csatornákon, a mozikban, valamint a sajtóban látható. A sorozat első tagjában a Dívával találkozhatunk, a szlogen: "És Ön várna 2 percig a lottózóban, hogy az egész világ Önre várjon?" A második sorozatban az Extrémet ismerhetjük meg a "És Ön játszana együtt milliókkal, hogy milliókkal játszhasson?" fősor kíséretében. A harmadik féle kreatív anyag az Idő Urára épül, melynek headline-ja: "És Ön ráér öt percre, hogy ráérjen egész életében?"

A reklámok olyan, különböző típusú embereket mutatnak be, akiknek valamilyen nyomós okuk van, hogy kerüljék a lottózókat. Ezzel a márka a fiatalabb, ingadozó, potenciális játékosokat kívánja elérni, akik többnyire nem lottóznak, csak ha kiugróan magas a nyereményösszeg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!