1p

A Leo Burnett Worldwide új vállalati filozófiát alakított ki, amelyet az ügynökség alapításának 67. évfordulóján, augusztus 5-én, hétfőn mutatnak be.

Az új filozófia üzenete, mely szerint ötleteinkkel mindig a tartós márkahűség kialakulását célozzuk meg, az ügynökség azon céljára utal, miszerint nagy ötleteket és ikonszerű márkákat hozzanak létre. Az új filozófiával egy időben bevezetésre kerülő új cégarculat alapító célkitűzésére utal. A három csillag felé nyúló ember stilizált körvonala utalás arra, hogy „dolgozzunk keményebben és törekedjünk magasabbra, mint a többi reklámügynökség”.

Az arculat fejlesztése belső munka eredménye volt, melynek során az ügynökség meghívta saját alkalmazottjait, hogy megtervezhessék a csillagok felé nyúló figurának az ő kultúrájukhoz legjobban illeszkedő kreatív megvalósítását. A Leo Burnett 98 irodát magába foglaló hálózatából tíz tervet választottak ki. Ezek közül az alkalmazottak kiválaszthatják közülük a számukra legmegfelelőbbet saját névjegyük hátoldalára a világ összes Leo Burnett ügynökségében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!