A Pepsi marketingesei jelezték, hogy a cég egy új hirdetési kampánnyal is jelentkezik jövőre "Feel the Pepsi" szlogennel - írja az Advertising Age.
Down Hudson, a Pepsi-Cola észak-amerikai vezérigazgatója szerint ezzel azt az üzenetet akarják eljuttatni a vásárlókhoz, hogy a szénsavas üdítőitalok, amelyeket annyira szeretnek, egészségesebbé válnak.
A cég egy tervezett terméke a Tava, egy szénsavas gyümölcsital, amely vitaminokat és krómot tartalmaz; ez utóbbi olyan ásványi anyag, amely az anyagcsere fokozását és a fogyókúrát segíti. A PepsiCo piacra dobja a Gatorade AM-et is, amely egy izotónikus ital, és az enyhébb ízeket kedvelő sportolóknak szánják.
A Tropicana termékek is új csomagolást kapnak a jövőben, ez vonatkozik a főként a szupermarketekben értékesített Tropicana Pure 100 százalékos dzsúszra is. A Tropicana Essential pedig az omega-3 zsírsavtartalma miatt lesz jelentős, amely a szív- és érrendszeri megbetegedésektől véd.