Új csúcsvezető a Sláger FM élén


Szeptember elsejétől új vezérigazgatót igazolt Csikesz Erika személyében a főváros piacvezető rádió csatornája.

Csikesz ErikaCsikesz Erika

A kiváló médiapiaci szakember közel 11 éven át dolgozott a TV2 Csoport kereskedelmi egységében, ahol az elmúlt 5 évben teljes körűen felelt, előbb a klasszikus reklámszpot bevételek, majd igazgatói kinevezését követően a teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért.

Hauk Zoltán, a korábbi vezérigazgató új kihívásokra koncentrálva közös megegyezéssel vált el a társaságtól, a Sláger FM pedig sok sikert kíván a további terveinek megvalósításához.

Radu Morar, a rádiót üzemeltető Sláger FM Hálózat Zrt. tulajdonosa a következőket nyilatkozta a változásról: "Nagy örömünkre szolgál, hogy Csikesz Erika csatlakozott a Sláger FM rekordgyorsaságú sikertörténetéhez, hiszen ebben a rádió csatornában rengeteg fejlődési potenciál van még, melyet Erika kereskedelmi és felsővezetői szaktudásával maximálisan realizálni fogunk mind hallgatóink, mind partnereink legnagyobb megelégedésére."

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.