A változásokkal kapcsolatosan Csomai Kamilla, a Juventus Rádió vezérigazgatója a társaság közleményében úgy tájékoztatott, hogy lassan lezárul a tavaly novemberben megkezdett szervezeti átalakításra és humán erőforrás racionalizásra irányuló folyamat. Az új csapat felel majd a Juventus, mint termék végső kialakításáért valamint piaci ismertségének további növeléséért. A rádió műsorát jelenleg 11 megyeszékhelyi rádió veszi át, vagyis országszerte 17 frekvencián hallható a Juventus Plusz. A Juventus Hálózat partner rádióin kívül a Juventus Média Sales House több mint 90 helyi rádió értékesítését is végzi.
Szintén március 1-jétől stratégiai tanácsadásra vonatkozó megbízást kapott a Herberson Consulting. A megállapodás a márka-és imidzsépítésre, a kommunikációs irányvonalak meghatározása, valamint általános PR- marketing-, és promóciós feladatok ellátására irányul.