2p

A MOL stratégiai és üzleti kommunikációért, illetve nemzetközi márkaépítésért felelős vezetői posztot hozott létre, a pozíciót a jövőben Karvalics Attila tölti be - értesült a kreativ.hu.

Karvalics Attila

Karvalics Attila augusztustól a nemzetközi márkaépítés vezetőjeként kezdett dolgozni, majd októberben bővült a feladatköre, miután a MOL őt nevezte ki az újonnan létrehozott vezetői pozícióra. A szakember a társasági kommunikáción belül Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a CIS országokban felel a stratégiai és üzleti kommunikációért, illetve nemzetközi márkaépítésért.

Mint arról korábban az mfor.hu is beszámolt, Karvalics egy év után távozott a Coca-Cola közkapcsolati és kommunikációs igazgatói posztjáról. A szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik szervezetek irányítása, márkamenedzsment, marketing, kommunikáció, illetve üzleti kutatási projektek menedzsmentje terén.

Németországban, Freiburgban kezdte karrierjét egy multinacionális gyógyszeripari vállalat marketingosztályán, majd a következő 8 évben marketing és média területen tevékenykedett. Karvalics Attila 1997-től az SABMiller csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Rt. kommunikációs igazgatójaként dolgozott tovább. Ezt követően az Expert MSC tanácsadócéget vezette, majd 2005-ben csatlakozott a Coca-Cola csapatához.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!