1p

Felkavarhatják a hazai drogéria- és parfümériapiacot az amerikai Sephora és az angol Body Shop első magyar üzletei. Míg az előbbi több kozmetikai márkát is forgalmaz, a Body Shop kizárólag saját gyártású termékeket értékesít - írja a Világgazdaság.

A londoni székhelyű Body Shop 2009-ben nyitna üzletet Magyarországon, ezt a társaság Európáért és Közel-Keletért felelős PR-menedzsere, André Sand is megerősítette. A vállalat egyébként összesen harmincöt országban mintegy kétezer egységet működtet. A francia L'Oréal kozmetikai óriás 2006-ban 652 millió fontért vásárolta meg a magánvállalkozásból nemzetközi hálózattá fejlődött céget.

Az 1970-ben alapított Sephora kozmetikai termékek üzlethálózata is érdeklődik a magyar piac iránt sajtóértesülések szerint. A társaság már több országban megjelent az utóbbi években: Csehországban és Romániában kettő, Lengyelországban pedig tizenkilenc egységet üzemeltet - számol be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!