1p

Oros Attila lett a BMW Magyarország marketingvezetője. A szakember tizennégy év autóipari tapasztalattal érkezett a BMW hazai leányvállalatához.

Oros Attila

2010. június 1-jétől Oros Attila (39) tölti be a BMW Magyarország marketingvezetői pozícióját. A területet korábban  az ügyvezető, Henning Putzke felügyelte. Az új vezető tizennégy év szakmai tapasztalattal érkezett a BMW magyarországi leányvállalatához, korábban a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott, azelőtt pedig a Citroën Hungária marketing igazgatói pozicíóját töltötte be. A szakember ezt megelőzően a Citroen párizsi központjában dolgozott négy évig, ahol többek között az osztrák és svájci piac kereskedelmi és marketing koordinátoraként szerzett iparági tapasztalatokat.

Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett közgazdászként, majd tanulmányait Párizsban, a Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. A szakember folyékonyan beszél franciául és angolul, szabadidejét pedig legszívesebben családjával, feleségével és három gyermekével tölti.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!