1p

2008. június 1-től Baráth Adrienn (34) irányítja az IND Group marketing tevékenységeit.

Baráth Adrienn

A szakember feladata a banki front-office rendszerek szakértőjeként ismert IND Group marketing stratégiájának kidolgozása, legújabb termékeinek pozicionálása és a cég tudatos hazai és nemzetközi piacépítésének marketing oldali támogatása.

A szakember jelenlegi pozícióját megelőzően közel öt évig dolgozott a telekommunikációs iparágban, a Magyar Telekom csoporton belül másfél évet az Axelero/T-Online-nál piacelemzőként, majd a T-Mobile-nál marketingstratégaként felelt a tulajdonosi irányelvekkel konzisztens marketingstratégia kialakításáért.

Baráth Adrienn a közgazdász diploma megszerzése után többek között a Synergon Informatika Rt. üzleti megoldások divíziójának és a MÁV Informatika Kft. marketing teendőit látta el. Hobbija az utazás és a sport, áll a társaság közleményében.

További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!