2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Core Digital néven indította el saját ügynökségét a Neo Interactive nemrég kivált stratégiai igazgatója, Székely Szabolcs és Keszte Dóra, korábbi ügyfélkapcsolati igazgató. Fő ígéretük a digitális tudás márkastratégiákba történő beillesztése és az ügyfelek senior szintű kiszolgálása. Első partnereik a Danone és a Sanoma.

A két szakember idén tavasszal hagyta el a legnagyobb hazai, független digitális ügynökséget, a Neo Interactive-ot, hogy Core Digital néven saját full service digitális ügynökséget indítsanak. Céljuk, hogy új szemléletmódot hozzanak a digitális piacra, mely a technológiai megközelítés helyett a klasszikus marketinges gondolkodási és tervezési struktúrákba illeszti a digitális kommunikációt, márkaépítést. Nem kevesebbre vállalkoznak, mint hogy a kütyükáoszból hátralépve, kialakítanak egy régi-új közös nyelvet ügyfél és ügynökség között, ezzel is segítve a senior marketingesek bevonódását a digitális tervezésbe, megnyitva az utat a digitális stratégiai megközelítése, a márkastratégiákba való beillesztése, illetve az offline és online tényleges integrációja felé.  

A cégalapítók meggyőződése, hogy a senior szakemberek bevonása mind ügyfél, mind ügynökségi oldalon elemi feltétele annak, hogy a digitális kommunikáció a hazai piacon is elfoglalja méltó helyét, a taktikai kampányokat felváltsák a komolyabb márkaépítő aktivitások. Ennek érdekében a Core Digital egyik legfontosabb ígérete az senior szintű ügyfélkiszolgálás, folyamatos on-the-job tanácsadás, konzultáció minden ügyfél számára.

Székely Szabolcs korábban a Neo Interactive stratégiai igazgatója, azt megelőzően ügyféloldalon a Heineken / Amstel Sörgyárak marketing igazgatója, illetve a Kraft Foods marketing managere volt.
Keszte Dóra korábban a Neo Interactive ügyfélkapcsolati igazgatója, azt megelőzően médiatervező olyan médiaügynöségeknél dolgozott, mint az OMD és a Café.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!