2p

Avantgarde Research néven új, kutatási divíziót indít az Avantgarde Group. Az első megbízást máris teljesítette az új egység: átfogó belső kommunikációs felmérést végeztek a Coca-Cola Beverages Magyarországnak.

„Az elmúlt két évben jelentősen növekedett a cégek kommunikációs kutatások iránti igénye, s mára elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy egy szakmai csapat felállításával külön kutatói divíziót hozzunk létre. A kvantitatív és kvalitatív kutatásaink eredményét felhasználva, és ezeket a megbízó cég menedzsmentjével elemezve alakítjuk ki a vállalat külső- és belső kommunikációs, valamint ehhez kapcsolódóan bizonyos HR szakmai területek stratégiáját” - mondta dr. Schillinger Attila, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatója.

A cégcsoport május 29-i ötödik születésnapi rendezvényén jelentette be a bővülést. A kutatói részleg annyiban nyújt mást a hagyományos piackutató cégeknél, hogy elsődleges kutatási területe nem a márkákra, fogyasztói szokásokra és véleményekre összpontosít, hanem a vállalatok külső és belső stratégiai kommunikációs tevékenységének működését és hatékonyságát vizsgálja üzleti kommunikációs és HR tanácsadók bevonásával.

Az első megbízás a Coca-Cola Beverages Magyarországtól érkezett, amelynek – többek között - átfogó belső kommunikációs felmérést végzett a most induló divízió, áll a társaság közleményében.

Az új üzletág vezetője Hancz Marianna, aki ezen feladatát az Avantgarde Group leányvállalatának, a személyzeti tanácsadással foglalkozó Avantgarde Search-nek az ügyvezetői feladataival párhuzamosan látja el.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!