1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Átalakul februárban a Ringier napilap-divíziójának marketingosztálya, így például megszűnik a marketingigazgatói poszt is.

A Ringier üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik februártól a kiadónál Gyapay Péter, aki négy évig volt a Ringier napilap-divíziójának marketingigazgatója. Új pozíciójában nemcsak a Ringier napilapjaiért - a Blikkért, a Nemzeti Sportért és a Népszabadságért -, hanem a Képes Sportból, a Blikk Nőkből, a Tinából, az IM-ből, a Bravóból, a Bravo Girlből és a Buci Maciból álló magazin portfólióért, illetve ezek online felületeiért felel - értesült a kreatív online.

Gyapay Péter előtt az üzletfejlesztési igazgató Nagy Noémi volt, ő január elején távozott a posztjáról. A napilapok marketingosztályán megszűnik a marketingigazgatói pozíció, így Gyapay Péter teendőit a marketingosztály munkatársai veszik át. A jövőben Blikk csoport marketingügyeit Stefán Melinda, a sportlapokét Domán Éva és Gombos Barbara intézi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!