2p

2009. január elsejétől új igazgatók irányítják a Xerox Magyarország Kft. Nagy volumenű Kereskedelmi Üzletágát (HVD), valamint Általános Kereskedelmi Üzletágát (GMO). A két divízió szintén január 1-től működik az említett, megváltozott neveken.

Szücs András

A HVD üzletág (korábban Belépő szintű irodai termékek üzletága) élén Sophia Lillie-t Szücs András váltotta. Az új kolléga a Veszprémi Egyetemen szerzett informatikus mérnöki diplomát, majd az MTA SZTAKI/BME keretében PhD-képzésben vett részt.

A 39 éves szakember elsősorban hazai és multinacionális számítástechnikai vállalatoknál végezte eddigi munkáját, de a dokumentumkezelési iparágban és az építőiparban is dolgozott vezető beosztásban. Korábbi munkahelyein főként az értékesítési és marketingterületekért felelt, illetve ügyvezetői feladatokat látott el.

Az így megszerzett tapasztalatait hasznosítja év eleje óta a Xeroxnál, ahol a magyar, horvát és szlovén régió irányítását látja el, áll a társaság közleményében.

Kányi Tamás munkáját január 1-től Borbás László vette át. Igazgatóként ő a GMO divízió (korábban Irodatechnikai Üzletág) új vezetője. A 46 éves szakember a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán diplomázott, majd többek között vezetői és közbeszerzési tréningeken képezte tovább magát.

Borbás László a nyomdai és irodai dokumentumkezelésben szerzett tapasztalatokat, ahol a direkt, illetve az indirekt értékesítésért, valamint a kiemelt ügyfelek kezeléséért felelt. A Xerox Magyarország irodatechnikai üzletágánál szintén az értékesítési folyamatok irányítása tartozik elsődleges feladatai közé.

További karrierhíreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!