2p

A Saatchi & Saatchi Reklámügynökség kreatív csapatának irányítását Nagy László és Lonkay Attila - az eddigi vezető szövegíró, illetve vezető art director - veszik át, az ügynökségtől elköszönő Matt Ryantől.

Lonkay Attila

Matt Ryan 2008 szeptemberében a londoni Saatchi-tól érkezett. Feladata az volt, hogy biztosítsa a kreatív csapat vezetését az átszervezés időszaka alatt, és segítse a managementet a helyi kreatív vezetés kiválasztásában.

Nagy László 2001-ben kezdte reklámos pályafutását, majd 2003-ban csatlakozott a Saatchi & Saatchi csapatához, ahol először senior szövegíró, majd ez év elejétől head of copy pozícióban irányította a kreatív munkát, illetve segítette az ügynökség munkáját. A többek között az Ariel-nek, Head&Shoulders-nek és a Blikknek készített munkáit egy Epica bronzzal, egy Ezüst Dobverővel és két Arany Pengével díjazták.

Lonkay Attila 15 éve dolgozik az ügynökségnél, amely idő alatt a Sopianae, a Nemzeti Sport, a T-Mobile és a Procter&Gamble legtöbb márkájának készített kampányokat. Ezekkel és egyéb kampányokkal számos Arany Pengét, több nemzetközi díjat és shortlist helyezést ért el.

Egy éve a vezető art directori pozíciót tölti be a vállalatnál, Matt Ryan távozása után pedig Nagy Lászlóval párban irányítja majd az ügynökség kreatív munkáját.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!