2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Békefi Antal, a BAT Hungary megbízott marketingigazgatója júniustól a svájci BAT-nál folytatja karrierjét, ahol marketingigazgatói pozíciót tölt be. Az áthelyezést követően feladatait Buzási Dániel veszi át, mint kereskedelmi marketing- és elosztási igazgató, illetve Hunyady László, mint márka marketingigazgató.

Békefi Antal

Békefi Antal (34) 1997 óta erősíti a BAT hazai csapatát, és több pozícióban is - többek között értékesítési területen, régiós managerként és stratégiai elemzési és tervezési menedzserként - szerzett tapasztalatot. A későbbiekben, mint stratégiai elemzési és tervezési igazgató, majd mint marketingigazgató jelentősen hozzájárult a BAT Hungary üzleti sikeréhez és részt vett a magyar márkaportfolió megújításában.

Áthelyezésével Magyarországon a megbízott marketingigazgatói pozíció megszűnik, a kapcsolódó feladatokat két fiatal szakember veszi át Buzási Dániel és Hunyady László személyében, áll a társaság közleményében.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a BAT magyarországi csapatában olyan kiváló szakemberek dolgoznak, akik a nemzetközi üzleti életben is megállják a helyüket. Antal kinevezését követően némi átszervezésre volt szükség, feladatait a jövőben két tapasztalt kollégánk fogja ellátni” – mondta el az eseményekkel kapcsolatban David Waterfield, a BAT Hungary ügyvezető igazgatója.

Buzási Dániel

Buzási Dániel (33) 1999 óta dolgozik a BAT Hungarynál, s több kulcspozíciót is betöltött a marketing osztályon. Irányítása alatt csapata meghatározó szerepet töltött be a stratégiai tervezésben, a marketing stratégiák kialakításában és az információ-menedzsment területén. A korábban stratégiai elemzési és tervezési vezető mostantól kereskedelmi marketing- és elosztási igazgatóként folytatja pályafutását.

Hunyady László (34) márkamarketing vezetőként csatlakozott 2008 év elején a BAT Hungary csapatához. Korábban több neves FMCG cégnél szerzett márka marketing tapasztalatot.

A Zwack Unicum Zrt.-től érkezett a dohányipari vállalathoz, ahol az Unicum Next bevezetése illetve az Unicum márka újrapozícionálása volt a feladata, amely jelentősen megfiatalította és modernizálta a márka image-ét. A későbbiekben az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai bevezetésén dolgozott.

További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!