1p

A Danubius bővítette új-értékesítést támogató területeit, ennek vezetője Vajda Judith lett.

Vajda Judith

A 2007. június 1-től felállt trade marketing részleget a rádió csapatában már bizonyított Vajda Judith vezeti. A szakember korábban a Vodafone és a TV2 csapatában is dolgozott, valamint rádiós tapasztalattal is rendelkezik, 2006 márciusától erősíti a Danubiust.

Vajda Judith eddig a mára jól működő new revenue generation részleg vezetőjeként a non spot és new media-s megoldásokkal foglalkozott a rádiónál, áll a társaság közleményében.

Ez mostantól új területtel, a trade marketinggel egészül ki. Az új részleg (head of trade marketing & new revenue generation) ezen belül is kiemelt feladatként kezeli a b2b kommunikációt és a kutatást.

További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!