[ajanlo=504][igazitas=right/]A korábban Indian Airlines néven futó, főleg belföldi utakat bonyolító vállalat 15 éve újította fel utoljára flottáját, most vegyesen rendel A320-as és A319-es utasszállítókat. A cégek közötti tárgyalások tavaly szeptemberben elakadtak, s csak akkor tudtak folytatódni, amikor az Airbus mintegy 75 millió dollárral csökkentette az árat. A cég korábban monopolhelyzetben volt, most csupán a belföldi piac egyharmadával rendelkezik - írja a BBC News. Az indiai piac vezetője a Jet Airways magán légitársaság 43 százalékos részesedéssel.
A319-eseket legutóbb a német charterpiac egyik éllovasa rendelt a gyártótól, a Hamburg International 14 gépet vásárolt, melyeket további hat darab követhet. A repülőgépgyártó 150 üléses változatokat szállít a német cégnek, melyeken egy osztály lesz található. A németek főleg európai charterjáratokon tervezik használni a gépeket, de repülnek majd Afrikába, a Közel-Keletre és Ázsiába is az újonnan vásárolt Airbusok - írta korábban az mfor.hu.