Egy korábbi felmérés szerint a termékelhelyezés iránt a leginkább a 18 és 49 év közöttiek fogékonyak, ebben a korcsoportban a megkérdezettek hetven százaléka tartja valószínűnek, hogy egyszer kipróbálja a filmekben látott terméket. Az ötven éven felüliek körében ez az arány csak 28 százalék. A termékelhelyezés sikerét a fogyasztók neme vagy háztartásuk jövedelme nem befolyásolja.
Egyes autós cégek, mint az Audi például miközben a hagyományos reklámokat is igen aktívan használja folyamatosan keresi a lehetőséget, hogy formabontó módon tudja megszólítani a vásárlókat. Igaz ebben közrejátszik az is, hogy a digitális adások terjedésével az Egyesült Államokban például a nézők egy része a technológia adta lehetőséggel élve "átugorja" a hirdetéseket.
A német gyár terméke tűnt fel az autósüldözésekkel tarkított Szállító című film legutóbbi részében, de például megegyezett a Manchester Uniteddel is, és immár a csapat hivatalos autós cége is. A legnagyobb ötlet a szakemberek szerint mindazonáltal az Egyesült Királyságban Audi csatornaként indított tévé, amely napi 24 órában sugároz. A döntően szórakoztató műsorok közös pontja a bennük időnként megjelenő Audi. A 7,6 millió háztartásba eljutó csatorna a társaság szerint már az eladásokban is érezteti hatását. A szakemberek szerint figyelemre méltó a csatorna ötlete, ugyanakkor felhívják arra a figyelmet, hogy kizárólag egyedisége okán eredményes, és az autógyár marketingeseinek érdemes újabb ötleteken gondolkozni, mert a tévécsatorna idővel "elfáradhat", és a befektetés-arányos megtérülése jelentősen romolhat.