1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat a gazdasági reklámtevékenységet szabályozó törvényjavaslat, enyhíti viszont a direkt marketing rendkívül szigorú szabályzását - írta a csütörtöki Napi Gazdaság.

Az országgyűlés jövő hétfőn szavaz az áprilisban benyújtott javaslatról, miután hétfőn elfogadták a módosító előterjesztéseket - emlékeztet a lap, hozzátéve: a törvény szeptember 1-jén lép a jelenleg hatályos törvény helyébe.

Az új szabályozás fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat, s csak a forgalmazóknak szóló szakmai célú hirdetések és az Európai Gazdasági Térségen kívül megjelenő sajtótermékekben szereplő reklámok jelenthetnek kivételt ez alól.

Módosították a direkt marketing (dm) rendkívül szigorú szabályozását is. Eredetileg a reklámozó csak akkor alkalmazhatta volna a közvetlen megkeresést, ha a címzett ahhoz előzetesen hozzájárul. Ehelyett a dm továbbra is szabadon folytatható, ám a hirdetőnek egyértelműen fel kell tüntetnie a küldeményen, hogy a címzett a további reklámok küldését bármikor, korlátozás nélkül és ingyenesen megtilthatja - olvasható a Napi Gazdaságban. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!