Vetkőzik a Pepsi



Annak érdekében, hogy megerősítse a Pepsi portfólióját az egészséges termékek körében, megszerezte a felsőkategóriás gyümölcslé márkát, a Naked Juice-t (pucér gyümölcslé). A tranzakció részleteit nem ismertette a cég - adta hírül a Brandweek.

Az 1983-ban alapított, 25 féle, száz százalékos gyümölcsleveket gyártó cég tavaly 150 millió dolláros forgalmat ért el. Korábban a magánszemélyek tulajdonában lévő a North Castle Partners birtokolta a márkanevet.

A Naked Juice a Pepsi számára komoly lehetőséget jelent a Coca Cola tulajdonában lévő Odwallával szemben a gyümölcslé piacon. Az Odwalla, amely folyamatos növekedést biztosított a Coke számára, a felső kategóriás gyümölcslevek piacvezetője.

Az idén a Pepsi már megszerezte az Izze Beveragest és a Stacys Pita Chipset, hogy kiteljesítse portfólióját a nem alapvető élelmiszerek piacán.

Menedzsment Fórum


Olvasta már?



hirdetés
Megtették: kibabrálnak Orbánék a közmunkásokkalMegtették: kibabrálnak Orbánék a közmunkásokkal

A dolgozók idén jól járnak, ahogy a nyugdíjasok is, a közmunkások viszont bukni fognak.

.
hirdetés
elrejt
 
.